Confessions

Publicerad 2014-04-01 08:21:00 i Lär känna mig 2 kommentarer
 
 Det jag säger mest under en dag är "MEN MAMMAAA".

 Jag älskar att lyssna på människor. Jag älskar att ta del av andras problem och att finnas där, för att ta på mig lite av bördan själv och underlätta för den andra. När de andra börjar prata om något annat är jag den som fortfarande vill lyssna på problemet och fortsätta djupare in på ämnet. Sedan att någon anförtror en och vågar dela med sig av sina problem betyder att den litar på dig, i like that.
 
 Jag heter Viktoria Elin Marianne Kjellin och Elin kom till då min syrra ville att jag skulle heta det i förnamn, men det ville inte mina föräldrar så då blev det ett extra mellannamn istället.
 
 Jag fyller 19 år om 17 dagar och jag trodde aldrig att jag skulle vara såhär excited som jag är. Känns som om jag vore 5 år igen.


Postat av: Emilia

Jag har just nu en bloggtävling på min blogg och allt du behöver göra är att gå in på länken här: http://aramoemilia.blogg.se/2014/march/vinn-en-eskadron-grimma.html
Och kommentera så är du med om att vinna ett pris värt 459:-. Vad väntar du på? Gör de nu :D kram Emilia

2014-04-01 @ 08:36:55 / http://aramoemilia.blogg.se
Postat av: Patricia

År exakt likadan när det kommer till att lyssna på andras problem,hjälpa till och sånt. Defenitivt ngt jag skulle kunna jobba med i framtiden :)

2014-04-01 @ 11:43:14 / http://patriciasantos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: