Det här är allt jag behöver.

Publicerad 2014-04-19 09:02:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
 
 

 

 
Jag tror att jag aldrig har känt mig så älskad som jag gjorde när jag fyllde år i torsdags. 19 år. Hjälp. Till och med varenda en av gratulationerna som prydde min logg på facebook värmde mitt hjärta, även fast många gratulationer där är lite opersonliga och även fast jag aldrig träffat några av dem som skrev grattis, så värmde de ändå. Varenda en gjorde mig lite extra glad och gjorde mitt leende lite större. De som skrev mer personliga saker i chatten på facebook, alla grattis-sms och grannen som säger i förbifarten "grattis på födelsedagen!". Jag fick fler paket när jag var mindre, nu fick jag en tårta, blommor och ett kort med några slantar i, men ändå är jag mer tacksam nu än då. Nu hade jag, utan problem, nöjt mig med några kärleksfulla grattis-sms, för mer än så behöver jag inte. Jag är såå tacksam och jag ser nu hur många människor jag har runtomkring mig som tänker på mig lika mycket som jag tänker på dem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: