Fredag och påsklov

Publicerad 2014-04-11 11:16:08 i Fotografi - Natur och växtlighet 1 kommentar
 
Det är freeeeedag! Jag är så seg idag, helt galet trött. Igår somnade jag framför teven vid 9 och hade jättesvårt för att öppna ögonen och flytta mig till sängen. Men jag drog mig på något vis upp och landade med en duns direkt i sängen. Fick igen för de nätter som jag har varit för pigg för att kunna sova och har legat vaken hela natten. Nu känner jag mig iaf någorlunda vaken och pigg! Nu ska jag sätta mig med en spanska sak, sista inlämningen och sedan tar jag påsklooov. Sista påsklovet i hela mitt liv. Sick. Ikväll ska Åskar trimmas i paddocken, så taggad!  


Postat av: Simon G

Fin bild! :)

2014-04-11 @ 13:15:35 / http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: