Hello wednesday

Publicerad 2014-04-09 07:13:00 i Fotografi - Självporträtt 0 kommentarer

Godmorgon! Jag har inte sovit ett skit under hela natten, jag var bara så otroligt pigg. När du har svårt att sova brukar det ofta vara på grund av att du har mycket i hjärnan, men du brukar samtidigt vara sådär seg och bara längta tills din hjärna kan lugna ner sig. Men nu var jag bara pigg, hela natten låg jag i min säng och hade för mycket energi för att vila kroppen och hjärnan. Är lika pigg nu när jag sitter och äter frukost och kollar ut genom fönstret och möts av något som ser ut som toppen på en semla, den delen som man alltid äter först och som är täckt av flor. Det har alltså snöat inatt. Nu känns det faktiskt lite tröttsamt med alla dessa gråa innesittardagar och jag som ville hitta på något kul ute idag efter att ha haft två regniga mysdagar inne! 
 
Den här onsdagen är lika underbar som de andra dagarna har varit, jag börjar nämligen halv 10 och slutar 1 ;) Så nu ska jag äta min frukost saaaaakta framför grey's och sedan göra mig iordning för att sedan åka vidare till skolan. Vi snackar mer sen! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: