Jag tänkte rita en kamel redan från början.

Publicerad 2014-04-21 14:21:53 i Fotoalbum 1 kommentar
 
Jag har setat i solen någon timme med utsikt över hästarnas gräshage där de går och betar och njuter av livet samtidigt som jag skrev lite planering ända fram till vecka 24 som är studentveckan! Så nu har jag 100% koll på läget. Jag insåg även hur lite det är kvar i skolan. 5 veckor och sedan är de flesta kurserna avklarade. Alltså, jeeesus. Sedan gjorde jag en lista över saker jag ska göra i sommar, eller saker som jag senare vill kunna bocka av efter sommaren, håhå, inte långt kvar nu! 
 
När jag hade gjort det försökte jag komma på något annat att göra. Så jag tänkte testa mina skills i att rita en häst som hoppar. Jag insåg snabbt att dessa skills inte fanns.
 
 
Jag blev dock nöjd med huvudet, så jag tänkte. Aaah, jag har skills att rita hästhuvuden. Det stämde dock inte.

 
Vi kan låtsas att jag hade planer på att rita en kamel, vilket det blev, och inte en häst. MEN...
 
 
...practice makes perfect. Sedan insåg jag att det var mycket enklare att rita små hästhuvuden. Så jag ritade Nässla! Försökte rita Walle, Mc Coy och Åskar också. Men jag insåg fort att den enda häst jag kan rita är Nässla. De andra blev kameler.


Postat av: marina

Vilket fint block. :)

2014-04-21 @ 14:31:37 / http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: