Kommer jag någonsin bli bra

Publicerad 2014-04-01 07:11:42 i Fotoalbum 0 kommentarer
från Stockholm
 
Godmorgon! Fåglarna kvittrar och solen har vaknat till liv och ger ifrån sig ett vackert ljus mellan träden. Känns som en riktigt fin dag! Jag har dock lite små-ångest då mitt knä började värka som aldrig förr igår efter att jag hade ridit. Nu går tankarna "kommer jag någonsin kunna springa igen och köra burpees, squats, lunges??", "hur länge ska jag behöva vänta innan jag kan rida?", "kommer jag få leva med det här hela livet?", haha, jag är på riktigt rädd att jag aldrig ska kunna springa igen eller belasta benet. Men det borde bli bra, helst innan veckans slut...snäääälla.

Om lite mindre än en timme kör jag iväg till skolan, inte sådär jättepepp idag på grund av knät som dunkar så mycket så att jag nästan får halsbränna. Men det här ska gå, håll uuuut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: