Mys-måndag

Publicerad 2014-04-07 17:56:18 i Allmänt 1 kommentar
 
Man skulle kunna tro att bloggen skulla bli uppdaterad med massa inspirerande inlägg när det enda jag gör idag är att vara inne och mysa ner mig med flera grey's avsnitt. Men det är största anledningen till varför bloggen inte har uppdaterats så mycket, vad ska jag skriva om? Nu har jag sett tre avsnitt grey's och är inne på mitt fjärde. Haha. Jag har iaf haft en riktigt skön dag! I vanliga fall får jag lite ångest när jag endast sitter inne och har en dag då jag är mindre produktiv. Mest för att jag tänker att jag borde rida, jag borde träna, jag borde vara social med människor. Vädret går ju inte att få så mycket mysigare än såhär, så då känns det bara bra att ligga inne, under en filt, framför grey's.

Har även tagit ett låååångt varmt bad och letat efter balklänningar. Får paniiiik. Jag har hittat så många snygga på etsy, även där jag hittade THE ONE, men vissa gånger dröjer det ett bra tag innan grejerna kommer och jag är rädd att den inte ska hinna hit. Lite surt om man betalar en fet balklänning som inte ens hinner komma fram till balen. Jag kan ju inte direkt ha en balklänning på mig på någon annan rolig händelse, förutom mitt bröllop. Typ. 

Anyways! Nu ska jag köra igenom ännu ett grey's avsnitt och sedan köra igenom ett svettigt träningspass. Är så taggad på lite mjölksyra, första gången sedan jag gjorde illa knät!! I am sooo ready.


Postat av: Victoria

Grey´s är så bra, vilken säsong är du på?

2014-04-07 @ 18:40:00 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: