Mys-tur, jag och bästis-hästen♥

Publicerad 2014-04-04 19:33:00 i Allmänt 0 kommentarer
snapshots från ridturen med Walle
 
Aah, vilken härlig fredaaaag. Det är inte ofta som jag har sån där underbar power-känsla på fredagarna, mest för att det går så sjukt fort så jag vet att det snart är måndag igen, har nästan söndagsångest redan när skolan är avslutad på fredagen. Haha...

Den här fredagen är iaf helt underbar. Jag log hela ritten, jag log i stallet, jag log när jag körde hem från stallet och jag ler nu när jag sitter framför postkodmiljonären och väntar på att få äta tacos. Och hur härlig är inte solen? Red en sjukt härlig ridtur på härliga vägar där solen var som starkast, eller kikade så fint fram mellan träden. Det blev endast lite små-jogg, men mestadels skritt. Jag klagar iaf inte! Det blev en sån där riktigt mysig tur där ni bara umgås, myser och bara är. Du och bästis-hästen. 

Nu ska jag äta tacos och bänka mig framför Let's Dance! Visst hejar ni på Kenza? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: