Ryttareliten

Publicerad 2014-04-12 18:34:12 i Hästar - Tankar & åsikter 1 kommentar
 
Tänkte att det var läge att kika in här för att snacka lite med er. Direkt efter stallet imorse tog jag en dusch och tog på mig min lila pyjamas igen och la mig under en filt för att sträck-kolla på lite serier. Haha. Hur gammal var jag nu igen? På en lördag liksom. Nu håller jag på att kolla på alla 5 avsnitt av ryttareliten som jag har missat, alltså hur grymma är inte elitryttarna då? Jag skulle aldrig palla att ligga i det tempot de ligger i. 110% hela tiden. Så balla och riktigt inspirerande. Det får mig att tagga till ännu mer på hästfronten. Detta blir snart en renodlad hästblogg, hehe.

Jag kommer spendera resten av lördagen på samma plats som jag har legat på hela dagen. Haha. Rätt skönt ändå. Mitt sätt att ladda upp inför en heldag i stallet imorgon. Är hästvakt och har både kvällen och morgonen. Då funderar jag på att rida ut på Mc Coy, jobba lite från marken med Åskar, göra skinande rent i stallet, smörja hästarnas sadlar och träns och eventuellt duscha båda två! Då snackar vi alltså heldag i stallet ;) Vi snackar mer imorgon, kommer inte ha så mycket mer att säga resten av dagen förutom "nu bytte jag position från fosterställning till ryggläge".


Postat av: Kajsa

Ryttareliten är riktigt bra :)

2014-04-12 @ 21:01:02 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: