S h a d o w

Publicerad 2014-04-20 10:59:08 i Dagens pass 0 kommentarer
 
Tjena! Hur mås det i vårvädret? Jag försökte blogga från hästryggen tidigt imorse, men jag kunde inte publicera det. Gaah, jag som hade skrivit ett så glatt morgoninlägg. Hästarna fick gå lugnt på byvägen idag för att endast jogga av eventuell träningsvärk från långturen igår. Åskar är sååå trevlig att rida just nu, väldigt lugn, han känns sådär härligt harmonisk. Jag kan sitta och rulla i sakta galopp bredvid Mc Coy som öser på i en ökad trav och dundrar på som om han ägde hela vägen. Vad ska ni hitta på idag? Jag hoppas att ni tillbringar dagen i solen! Det ska iaf jag göra så gott jag kan. Först tänkte jag dock städa lite här hemma, känns ändå helt okej. Ikväll tar jag cykeln till Walle och Nässla för lite (läs: massa) kvällsmys 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: