140827

Publicerad 2014-08-27 11:23:14 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Jag fick sovmorgon till 10 idag, vilket verkligen behövdes kände jag, men ändå var jag helt slut och kände att det behövdes någon timme till. Det är dock svårt att sova då jag hela tiden är på spänn att de ska ringa från jobbet och säga att jag ska jobba då jag jobbar extra som vikarie, därför är det väldigt svårt att sova längre än till halv 7. Nu ska jag iaf göra mig iordning för att sedan gå ut till stallet och rida Åskisen i paddocken. Det skulle egentligen varit kvällssysslan idag, men jag ska vara med en saknad vän lite senare, när hon har slutat skolan ;) Njuter verkligen av att kolla på mina kompisar gå igenom den där missären.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: