Dags att sluta tänka.

Publicerad 2014-08-17 11:45:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Tjena! Jag kom precis in från en lite längre tur på Åskar. Det var en mycket trött ponny jag satt på idag. När ponnyn går från rodeohäst till tjock ridskoleponny blir man lite fundersam över om han är sjuk på något sätt. Men alla kan ha sämre dagar och det här var en av Åskars helt enkelt.

Nu ska jag äta frukost, som alla andra helgdagar då jag alltid kliver upp ur sängen 1 minut innan jag ska gå ut till stallet för att rida. Men morgonturerna är alltid de bästa. Går det ens att starta dagen på ett bättre sätt? Lite senare ska jag träffa några kompisar och innan dess ska jag försöka gå igenom lite business stuff. Under morgonen har jag även kommit på vad jag ska göra under det här året och jag är så excited över att bara satsa!! Jag har velat så länge över hur jag ska göra, men nej, nu ska jag sluta tänka och bara göra. För tanken av att göra detta gör mig pirrig i hela kroppen, då kan det väl inte vara fel?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: