En bra dag i livet.

Publicerad 2014-08-16 13:36:08 i Fotoalbum 2 kommentarer
 
Några bilder från i måndags då jag bjöd mina friends på middag, det blev italienskt - pasta med stora köttbullar i tomatsås, aaah, mhmm. Sedan gjorde jag drinkar med alldeles för mycket sprit och sedan avslutade vi med lekar, vilket lämnade ett blått märke på mitt ben lika stort som Afrika. Men det var en bra måndag, en av de bättre.

Jag har setat ner med massa bilder ända sedan jag kom in från stallet och funderar nu på om jag ska storstäda mitt rum, samt garderob, eller om jag ska ta på mig ett par byxor och gå ut på en promenad. Planen är även att put on my business face och planera min framtid lite. Det ger lite ångest att inte ha någon riktig plan, men samtidigt är det väldigt skönt att bara få vara ung och leva. Vilket du inte har haft möjlighet till när du har studerat hela ditt liv. Inte på samma sätt åtminstone. Anyways, en promenad kan vara bra just nu. 


Postat av: Olivia

Hej! Titta gärna in på min blogg- där min senaste outfit nu ligger. Skulle betyda mycket. Kram! // bloggprinsessa.blogg.se

2014-08-16 @ 17:25:27 / http://bloggprinsessa.blogg.se
Postat av: Amanda Niclasson

Härliga bilder! :)

2014-08-16 @ 21:48:18 / http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: