Fight for the things that make your heart beat faster.

Publicerad 2014-08-18 21:16:20 i Allmänt 0 kommentarer
 
Det finns verkligen inget stopp på mig. Jag har ju tidigare nämnt att jag tror att jag vet vad jag ska göra mitt första år som icke studerande. Det har nämligen kommit upp fler idéer i mitt huvud och alldeles precis nyss, när jag sitter och förundras över en helt galet bra röst på idol, kom det upp något som jag kände direkt att detta är vad jag verkligen verkligen verkligen vill göra. Därför började jag googla lite och inser snabbt att det skulle gå att fullfölja utan problem. Imorgon ska jag snacka med en person angående detta och sedan, om det fortfarande känns bra, starta processen. Det känns som att jag har hittat det som saknas i mitt liv. Ååh, det känns så bra! Vill plinga på dörren hos personen i denna stund och snacka om detta på en gång så att jag kan starta nu nu nu nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: