Fredag hela veckan.

Publicerad 2014-08-22 08:27:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Godmorgon fredag! jag har saknat dig ♡ även fast varenda dag känns lite som fredag, haha! klockan ringde halv 6 imorse och jag var d ö d när jag kravlade mig upp ur sängen för att göra mig redo för att sätta mig i bilen och köra till stationen för att sedan ta tåget till sthlm. Min trötthet har omvandlats tills någon slags hjärtklappning då jag hinkade i mig massa kaffe för att vara pigg och göra den här hektiska, men otroligt roliga, dagen bäst på alla möjliga sätt. 
 
Nu sitter jag på stationen och väntar på tåget som ska ta mig till huvudstaden. Ska dit för att möta upp min syster för att gå runt i lite affärer. Jag tar sedan ett rätt tidigt tåg hem för att hinna gå ut med några vänner mot kvällen! Så, jag är rätt taggad på den här dagen.
 
Hur ser er fredag ut?


Postat av: Aina Strand

Hoppas du får en bra helg :)

2014-08-22 @ 09:40:00 / http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: