Good morning tuesday

Publicerad 2014-08-19 10:40:49 i Allmänt 0 kommentarer
 
Varenda gång jag går och lägger mig på kvällen tänker jag "jomen, imorgon ska jag gå upp lite tidigare så att jag orkar ta kort på frukosten till morgoninlägget", men händer det någonsin? Det känns lite deprimerande att gå upp klockan 9 om dagarna. Som någon deprimerande lat arbetslös ungdom som bara ligger hemma och skräpar. Det känns dock som att jag skolkar från skolan, haha! Anyways. Jag har verkligen inga planer för dagen, så det kommer antagligen bli massa planering inför framtiden. Såna där roliga vuxengrejer ya know. 
 
Ikväll ska jag även kolla lite närmare på det jag snackade om igår. Är så pirrig i magen, aaah. Hoppas ni får en bra dag i skolan/jobbet! Kick ass.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: