Kan inte sluta le.

Publicerad 2014-08-21 10:21:00 i Allmänt 0 kommentarer
gose ♥
 
godmorgon! jag startade dagen med ett samtal från jobbet som frågade om jag kunde börja jobba 7.30. Så jag bara drog på mig första bästa kläderna och borstade tänderna för att sedan, 5 minuter senare, sitta i bilen på väg till jobbet. Jag körde till jobbet med ett leende på läpparna för det känns så bra att äntligen rulla in lite pengar. Livet känns rätt bra just nu. Jag tänker på den där hästen som kanskekommer stå i en box i stallet granne med mitt hus. Har ett konstant lyckorus i kroppen. 
 
Vi hörs mot kvällen när jag har landat hemma! Direkt efter jobbet ska jag till min Wallegos för att skritta honom. Så vi hörs när jag har landat hemma i soffan ikväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: