Lev spontant

Publicerad 2014-08-26 10:53:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Kolla vad jag råkade göra igår! Alla mina piercingar har varit väldigt spontana, det har liksom bara hänt. Denna hände igår runt 23.30, haha. Men jag gillar att leva lite spontant, allt för att få ett mer händelserikt liv i en något händelselös stad ;) Jag åkte till stan för att träffa mina kompisar klockan 11.30 igår och rullade in i garaget här hemma 1.00, men tiden gick såå fort och jag hade verkligen så otroligt roligt hela tiden. Världens bästa vänner. Det var dock rätt ofattbart att jag inte svimmade av utmattning då jag inte hade sovit på 36 timmar, men det var rätt härligt för då blev allt till världens roligaste grej. Haha.
 
Jag är redo att kicka igång en ny dag och ikväll ska jag rida minst en häst! Finaste Åskar ♥ Men innan ska jag återigen in till stan för att hänga med mina kompisar, can't get enough, haha.
 
Ps/ just nu har jag bara ett läkesmycke som jag inte tycker är så extrem snyggt då den är för stor. Jag vill ha en öppen, mindre, i silver. Mhmm. Då blir det även enkelt för mig att vika upp den när jag jobbar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: