Livet på ett tåg.

Publicerad 2014-08-22 15:12:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag kommer vara lika tråkig som jag alltid är och publicera mobilbilder. Men lite cred måste man väl få som bloggare när man säger "vänta, rör inget!! bild till bloggen *klick*", vetekatten fick även lite reklam. Hehe.
 
Nu sitter jag iaf på tåget, lyckades flörta till mig en första klass plats i en nästan helt tom vagn, haha! hur skönt? jag har inga hörlurar och på tåget till sthlm var det nära att det blev blodbad i hela min vagn. Ni vet när två tonårstjejer pratar om en snygg kille som har skrivit till en av dem och de berättar det för sin kompis varav båda gör ett gällt skrik. Så har aldrig jag varit ;) eller jag tror faktiskt att jag aldrig har varit så, haha. Sedan när en av dem även sitter och trycker på mitt säte, aaah, då rinner det över.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: