Svävar på moln.

Publicerad 2014-08-20 19:26:36 i Allmänt 2 kommentarer
 
Vet ni vad jag precis råkade göra? Okej, hur ska ni veta det. Haha. Jag slängde ner min mobil nerför trappen och den studsade två våningar. Tänk er ångesten när jag gick ner för att hämta den och kolla om den överlevde fallet från tredje våningen. Tänk er då glädjen när jag ser att den inte fick en enda repa, haha. Det finns en gud, känner jag lite nu.
 
Förövrigt kom jag precis in från en gosig tur i skogen på Åskar och ska snart hoppa in i duschen innan jag sätter mig ner framför teven och inväntar idol. Den här dagen har varit såå bra och det känns lite som att jag svävar på moln. Med det sagt ska jag springa in i duschen!

Hur har er dag varit?


Postat av: EMMAWHO

Så fin du är!
Haft en toppendag :)

2014-08-20 @ 20:59:36 / http://emmawho.se
Postat av: Jessica

Sv: Men gud! Tack för din underbara kommentar! Kändes jättebra att läsa den :') Otroligt motiverande! :D

2014-08-20 @ 21:48:08 / http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: