Blåbärssmoothie

Publicerad 2014-02-22 12:04:29 i Fotografi - Mat 0 kommentarer
 
Smällde i mig detta när jag kom in från stallet. Mina helger brukar ofta se ut som så att jag vaknar, springer ut till stallet för att rida och sedan äter jag brunch när jag kommer in. Det är så skönt och då får jag den där morgoncardion, i form av ridning, som är så bra innan frullen ;)
 
Jag kom hem efter 12 inatt och var helt slut. När väckarklockan dånade klockan halv 9 imorse var min första tanke "det är såhär helvetet låter". Aldrig någonsin vaknat och varit så trött. Jag var helt slut hela gårdagen också och när jag körde hem 12 inatt bet jag mig i läppen för att hålla mig fokuserad, haha. Hur gammal var man nu igen? Är jag 18 år eller kanske 72? Jag hade det iaf riktigt trevligt igår med några kompisar! Nu har jag sportlov också och jag har så mycket roligt planerat. En veckas ledighet låter rätt bra i mina öron just nu.
 
Min lördag kommer spenderas hemma i min säng, återigen, 18 eller 72 år? Jag har över 1000 bilder att rensa och redigera, har dragit mig för att göra detta så länge nu, men min dator börjar skrika på mig nu att jag ska ta tag i skiten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: