Blöta hästar och ett gosigt stall

Publicerad 2014-02-07 17:21:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har nu bråkat lite med odjuren för att få en hyffsat bra bild. Det gick inte så bra som ni kan se och därför satt jag mig vid höet och knäppte av en mindre fin bild. Haha...glupska odjur.
 
Har regnet öst ner hos er också? Det har det gjort här, hela dagen. Imorse hörde man fågelkvitter också och då börjar man känna att våren är på g. Är rätt deprimerad över detta då jag har några vinterfotograferingar inbokade, faaan. Sedan ville jag hinna busa runt lite mer i snön med hästarna. Men ändå längtar jag lite till våren och sommaren. Bara ben och sena kvällar. Låter inte det helt underbart!?
 
Hästarna blev iaf rätt nöjda över att få komma in under tak med massa mat ;) två blöta hästar gnäggade efter mig när jag kom gåendes på vägen ovanför stallet. Ska bara sitta här och höra när de tuggar i sig höet en liten stund till, hur rogivande är inte det liksom, och sedan går jag hemåt. Får se hur min fredagskväll kommer att se ut! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: