Brunch

Publicerad 2014-02-01 12:20:53 i Allmänt 2 kommentarer
 
Sitter och äter frukost nu, haha, eller ska man säga lunch? Brunch kanske. När jag vaknade gick jag direkt ut till stallet för att rida Åskar! Jättegosig uteritt. Ni får ursäkta att jag la upp min frukost sådär fruktansvärt fint på bilden. Haha. Aint nobody got time to put the food nice and dandy. Jag är ju förfasen hungrig, vill ju äta maten så fort som möjligt, hehe...
 
Igår började jag kolla på The Wolf of Wall Street, men kollade inte klart då jag blev så uttråkad. Det tog mig cirka 5 timmar att kolla på den då jag måste ta pauser hela tiden för att jag blir så rastlös. Haha. Nu ska jag iaf äta min frukost medan jag ser klart på den!
 
Btw, har jag tappat det totalt eller är det redan första februari?
 


Postat av: Louise

Jodå, det är första februari ;)

2014-02-01 @ 16:29:14 / http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Elsa

Ser gott ut! :)

2014-02-01 @ 19:12:59 / http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: