Detta visste ni inte

Publicerad 2014-02-22 16:05:54 i Lists 2 kommentarer
 
 Jag har väldigt svårt att säga nej, för om jag gör det är jag rädd att jag ska förlora någon.
 
 Jag har så otroligt svårt för att tro på att människor gillar mig. Hela tiden tänker jag "du gillar mig väl fortfarande", detta kommer vara jag på min bröllopsdag också. Frågar mannen jag precis gifte mig med, "du gillar mig väl fortfarande?"
 
 Min sämsta egenskap är att jag tycker att jag själv är så fruktansvärt rolig, och jag skrattar oftare åt mig själv än andra.
 
 Mitt minne börjar bli riktigt dåligt, brutalt dåligt. Jag hoppas att det är på grund av stress och inte att jag börjar få alzheimers, vilket jag tror, haha...
 
 Jag skrattar åt de konstigaste sakerna och måste därför låtsas att jag inte tycker att det är kul, jag kan tänka på det i flera timmar efter också och detta leder till att jag kan börja skratta närsomhelst. Igår började jag skratta något extremt åt något jag läste på HanaPees blogg . Börjar skratta åt "tills rännskitan är ett faktum". 
 
"4. hur många semlor är ens okej att äta per dag?
Tills rännskitan är ett faktum"
 
 Jag är sarkastisk så ofta så när jag ger komplimanger är jag inte ens säker på om jag själv är seriös eller inte. Men när jag ger komplimanger är jag alltid seriös, oftast säger jag det kanske lite sarkastiskt, men det är ju så svårt att vara seriös. HAHA. Jag brukar till och med vara sarkastisk i sms genom att skicka glada bajs-smileys...
 
♥ Jag älskar att få komplimanger, men samtidigt blir jag så obekväm. Vad gör man ens? Ska jag le, ska jag säga "tack", ska jag säga "detsamma", ska jag börja skratta på grund av det roliga skämtet när någon sa att jag har fin näsa, ska jag gå därifrån. Jag vet inte hur man beter sig i sådana lägen. Det blir ofta en dubbelhaka tillbaka. That's all i can do. 


Postat av: Lina

Härlig blogg du har! :)

2014-02-22 @ 18:53:54 / http://systerkatt.blogg.se/
Postat av: Sandra Ankarstrand

Haha, vad härligt att läsa att någon annan skrattar åt sig själv. Jag är på riktigt den roligaste personen jag känner.

Och jag blir också jobbigt obekväm av komplimanger. Speciellt om det är av någon jag tycker om. Och vill någon ta kort med mig vet jag inte vad som händer, men jag ser alltid ut som en alien. Ett foto på mig med någon annan blir aldrig bra.

2014-02-25 @ 10:30:35 / http://ankarstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: