För taggad för att sova

Publicerad 2014-02-09 02:06:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Snålt utbud av bilder på den här bloggen nu eller? Det blir svårt för mig att leverera bra bilder de dagar då jag åker runt som en tok. Därför blir det tråkiga mobilbilder istället. Kanske bättre än ingenting? Vi gör ett nytt försök imorgon! Imorgon är en lugn söndag med hästar och plugg. Jag tror att jag ska träna Åskar lite löst, beror på hur stressad jag är över arbetet som ska göras klart till måndag då vi har redovisning i västerås för en jury som bedömmer bästa UF företag, vinnaren börjar på FV och slutar på photography UF ;)

VI hörs imorgon, ska försöka sova nu! Är så trött, men alldeles för taggad på livet och glad för att sova. Verkligheten är ju så mycket bättre! Jag kan slå vad om att det blir en låååång sovmorgon imorgon, så skönt, men det betyder att det är mindre chans att jag busar med ponnyn. Aja, vi får se helt enkelt, nu loggar jag ut härifrån. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: