Inkallningar i 248 km/h

Publicerad 2014-02-18 20:42:11 i Dagens pass 1 kommentar
 
Jag sprallade omkring lite spontant med Åskar i hagen idag. Det enda vi gjorde var att busa omkring. Väldigt uppskattat kan jag lova. Det var roligt och jag har aldrig sett honom så mycket uppe i luften, trodde inte att det var möjligt men han fortsätter att förvåna mig, jag ett tag att det skulle växa ut vingar på sidorna och han skulle flyga iväg. 
 
Jag skickade några asroliga snaps på när jag körde inkallningar och han HOPPAR upp i luften, kör en spinn i luften, sparkar bakut och galopperar mot mig i 248. Tänkte skriva 140 först, men fan, det är ingenting mot hans fart och hur kraftfullt han sköt ifrån och kom upp i den hastigheten. Men det var så jäkla kul. Jag skickade iväg honom flera gånger, resultatet på detta blir racerfart genom hela hagen, och sedan visslade jag på honom och sa "YAH ÅSKAR", vilket gör att han vänder på en femöring, hoppar upp i luften och gör det där jag tidigare beskrev. Jag började skratta åt honom så fruktansvärt mycket där ett tag och kunde knappt andas, han var heeeelt galen. Han tyckte iaf att det var skitskoj, jag med för den delen, haha ;)


Postat av: Klara

Jättefina bilder och header! :)

2014-02-21 @ 00:23:20 / http://klaraf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: