It's in your head

Publicerad 2014-02-21 09:41:27 i Fotografi - Porträtt 1 kommentar
 
Jag har kommit i en period, eller snarare de tre senaste dagarna, då jag har sådan panik över skolan. Det är nu det gäller. Når man inte dit man vill med betygen nu så är det kört och efter att ha nästintill bott i skolan under hela mitt liv så finns det inte många krafter kvar för att ge det där sista. Det är frustrerande.

Det är som att du rullar fram efter att sista bensindroppen har trillat ur tanken. Du kan inte pressa något mer, du bara rullar och hoppas att du klarar det till din slutdestination. Därför är det stressigt just nu för jag vet att jag inte kan påverka så mycket som jag vill just nu, tanken är tom, jag rullar fram och när jag trycker på gaspedalen går det inte framåt, jag fortsätter rulla, men utan någon kraft eller chans att påverka.


Postat av: Jody

Med risk för att låta jättegammal, så är det aldrig kört. Resten av ditt liv definieras inte av gymnasiet, tvärtom så är det enligt statstiken rätt troligt att du helt byter karriär två tre gånger under din livstid. Självklart ska du göra ditt bästa när det är sån liten bit kvar, men du kan inte göra mer än så. Lycka till! :)

2014-02-21 @ 13:58:07 / http://jodys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: