Jag kan inte andas

Publicerad 2014-02-27 11:16:45 i Allmänt 0 kommentarer
ni får tre spegelbilder från när vi skulle ut och äta på yellow fellow i Linköping
 
Jag har inte orkat skriva något till er då jag har blivit sjuk. Att vara täppt i näsan och känna av halsen lite är något jag klarar av. Men just det där när du känner basillerna och hur din kropp försöker göra allt för att kämpa emot. Du känner dig riktigt tung, huvudet gör ont, du känner dig varm och din kropp är så känslig så när du rör vid den gör det ont. Så är det för mig just nu, haha...
 
Jag somnade i sängen till ett grey's avsnitt innan 8 igår och vaknade klockan 4 på natten... tänkte då gå upp och starta dagen då jag var helt pigg och utvilad. Men sedan tänkte jag att man behöver sömn för att kroppen ska kunna slå ut förkylningen så då klädde jag av mig alla kläder (tror jag hade feber, haha), tvättade mig i ansiktet och la mig under täcket. Jag vaknade alldeles nyss och känner mig lite bättre i kroppen. Jag kan fortfarande inte andas och min hals känns lite, men inte som förut. Min kropp har kämpat på bra inatt för att slå ut basillerna, haha ;) 
 
Idag måste jag nog endast vara hemma och kurera mig, bara för att inte bli sjukare och bli frisk tills imorgon. Nu ska jag iaf ta en kopp te och 70 halstabletter. Vi hörs lite senare! Ni ska även få en liten film från Linköping, så stay tuned.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: