Konstig morgon

Publicerad 2014-02-04 11:40:00 i Fotografi - Hästar 1 kommentar
 
Jag har haft en så konstig morgon så jag kommer leva med en konstig känsla i kroppen hela dagen känner jag. Jag vaknade kanske 10 minuter innan jag skulle åka för jag hade först fått för mig att jag började 11.25? Då när jag vaknade strax efter 9 (hur skönt?!) funderade jag jättelänge på hur mycket klockan egentligen var och när jag egentligen borde åka till skolan. Sedan började jag fundera på vilken dag det var för jag trodde verkligen att det var onsdag, eller till och med helg. Haha. Helt borta i huvudet.

Nu sitter jag iaf på min andra lektion. Om influensan hade haft ett ansikte hade det ansiktet varit mitt, haha. Jag ser ut som en sjukdom. Oborstat hår, osminkad och jag vet inte ens vad jag har på mig. Skulle lika gärna kunna sitta i pyjamas. Är inte såna här dagar roliga? Kan vara en bieffekt på brist av sömn, haha! Imorgon är det iaf matteprov och jag har aldrig känt mig såhär förberedd eller säker. Så det känns skönt! 

Idag ska jag alltså råplugga matte efter skolan och efter morgondagen kan jag äntligen tillbringa lite mer av min fritid i stallet och mindre med huvudet i matteboken! 


Postat av: Josäfin Andersson

Snygga bilder, diggar bläsen på hästen!

2014-02-05 @ 09:27:00 / http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: