Ledig torsdag

Publicerad 2014-02-06 07:54:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
Godmorgon!
Jag vaknade halv 7 idag utan att väckarklockan ringde. Mest för att jag, redan innan jag somnat kvällen innan, visste att jag skulle upp tidigt för att ta ut hästarna och på grund av att jag är så rädd för att försova mig så sover jag inte så djupt och vaknar i tid, haha. Jag hade gärna sovit längre då jag är ledig, men då startar min dag tidigare så detta är skönt också!

Jag tänkte leverera ett inlägg till er direkt efter skolan igår, började till och med skriva ett, haha, men sedan skulle jag plötsligt ta bilen till en kompis och fick lov att skynda mig med hästarna. De kom in vid 4, way to early, så jag fick lite dåligt samvete och gjorde det riktigt gosigt åt dem med hö och massa morötter. Sedan gav mamma och pappa dem kvällen då jag kom hem efter 10 någon gång. Jag hade det verkligen g r y m t. Träffade en mycket efterlängtad vän och vi pratade och catched up i cirka 5 timmar. Kommer leva på det länge.

Idag har jag funderat på att endast styra upp mitt liv efter allt matteplugg. Det blir gärna en oreda i resten av mitt liv när jag måste fokusera på just en sak. Därför ska jag planera massa och strukturera upp lite. Tänkte först att jag skulle passa på att rida, men jag känner att, för att kunna stressa av och lugna ner mig, måste jag endast strukturera, organisera och bara vara hemma lite. I helgen blir det stallet! Har saknat Walle så mycket så då ska jag rida den busen!

Nu ska jag iaf äta frulle! Vi hörs mer under dagen 


Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så söt häst :)

2014-02-06 @ 08:18:21 / http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilken fin bild.

2014-02-06 @ 15:21:44 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: