Livet ur olika synvinklar

Publicerad 2014-02-05 12:41:00 i Texter 4 kommentarer
 
Det är så mycket som jag vill göra i livet. Det finns de saker som jag vill ägna mitt liv åt, som jag har en stark passion för, hästarna, och sedan finns det de saker som jag endast vill bocka av på min bucket list, saker som jag vill testa bara för att ha en uppfattning om andra människors passioner. Få se livet från olika perspektiv och synvinklar. Jag är ju den del av befolkningen som har en passion för hästar och hästmänniskor kan man säga är en ras för sig. Om man då provar olika människors passioner känns det som att man får en bredare syn på hur deras värderingar ser ut. 
 
De saker jag skulle vilja prova är sådant som jag inte har någon passion för, men som ändå känns som något som jag någon gång skulle vilja prova. Jag har ingen talang inom dessa områden heller, men ändå känner jag att det är något jag vill uppleva. 

♥ Skriva en låt och spela in den.
♥ Skådespela och medverka i en film.
♥ Publicera en bok.
♥ Tjäna pengar på min blogg och vara "storbloggerska".

Människor har väldigt lätt för att dömma andra och detta kan ske genom avsaknad av medvetenhet. Du vet inte något om deras passioner som har gjort att dem har fått den syn på livet som de har. Därför vill jag testa allt som möjligen går att testa, träffa människor med dessa passioner och uppleva saker från deras synvinkel. För annars, jag? Skriva en låt? Det kommer nog bli en hit.


Postat av: Märta

Tack så jättemycket för att du besökte min blogg! Bra inlägg.
KRAAM

2014-02-05 @ 14:22:16 / http://martalarsson.horseworld.se
Postat av: Amanda Johansson

Sv; jaså du gör också det? :D

2014-02-05 @ 15:48:53 / http://aamandastyle.blogg.se
Postat av: Ana

Super bra inlägg. Vilken fräsch och fin header du har! :)
kraaam

2014-02-05 @ 16:15:19 / http://anas.blogg.se
Postat av: Ines

Så fin blogg du har! Skulle du vilja göra ett länkbyte? Svara på min blogg!

2014-02-05 @ 17:22:19 / http://nattstad.se/ineeex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: