Lurvboll

Publicerad 2014-02-01 20:10:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Nu sitter jag ren och gosig i sängen. Håret luktar silverschampoo och jag känner mig varm i både kropp och själ. Som ni ser på bilden så behövde jag en dusch. Haha... Jag ska åka och köpa b&j om en liten stund, hehe ;) Jag behöver någonting som motiverar mig när jag ska plugga matte, annars går det inte alls. Om det är ngt som ger mig så stor ångest så att jag vill plåga mig själv och äta mina känslor så är det matematik. Ska försöka göra det bästa av matten genom lite glass, så får vi se om det blir liiiite roligare.
 
Vi har klippt Bobbsan lite idag, han blev så fin! Jag tog lite kort på honom före och efter. Det syns inte så bra på bilden vilket monster han var innan, det är före vi klippte honom, en riktig lurvboll. Nu är han jättegosig och ser inte längre ut som en puli (googla, you won't regret it) längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: VERONICA - mode & träning

Gud så härlig bild! :) Kram

2014-02-01 @ 21:41:49 / http://glossfashion.com/vveronicas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: