moments like this

Publicerad 2014-02-20 23:19:29 i Fotografi - Hästar 0 kommentarer
 
Jag tänkte skriva det här inlägget för någon timme sedan men när jag letade efter en bild till kom jag över en film som har legat orörlig i någon månad. Då kollade jag på den och möttes av världens kärleksrus till denna häst. Det var en film som jag gjorde för några månader sedan, men som jag aldrig avslutade då jag inte alls blev nöjd. Men känslan var där, den som får mig att falla till marken i en vind av känslor, och därför fortsatte jag på den och är snart klar. Finaste ponnyn ♥
 
Jag slet som aldrig förr i stallet idag. Slängde ut nästan hela deras bäddar då det var rätt blött under, ny fräsch bädd, packade 702 höpåsar, bar vattenhinkar osv. Så nu har de det riktigt gosigt i stallet! Och vet ni vad, på lördag ska vi rida igång dem!! Får hålla i mig som in åt helvete, för Åskar är PIGG. Snön får honom extra levnadsglad också, så det kan bli intressant ;) Kommer bli skitkul oavsett. Det började göra ont i hjärtat där ett tag då de stått så länge, men nu känna det lite bättre. 
 
Känner mig inte alls pepp på att tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen för en jobbig spanskalektion halv 9 imorgonbitti, vi ska har lite diskussion i 1,5h, på spanska, YES. Fast det känns helt okej då ett fett sportlov väntar på mig nästa vecka ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: