my day

Publicerad 2014-02-06 18:24:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Detta har varit min lediga torsdag. Varvat mellan grey's, bobby-mys och stallet.
Sitter återigen med Bobby i mitt knä och ska snart ta en kopp te. Kom precis in från stallet, lite småsunkig, haha, då jag gjorde det riktigt gosigt åt dem idag. En ren och fin bädd, mat och mycket pussar. Jag har även gjort ett grymt träningsschema till de kommande 5 veckorna, med start på måndag! Vill bara börja NU. Ska bli så kul! Jag är så taggad, motiverad och redo för att gå all in. Jag gjorde det även jättefint och färgglatt, det blir ju mycket roligare då ;)


Postat av: MATILDA

så söt häst!

2014-02-07 @ 08:34:53 / http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: