P e p p

Publicerad 2014-02-23 23:30:02 i Fotografi - Hästar 0 kommentarer
walle idag
 
Kom precis hem efter att ha hängt med kompisar. Med tanke på min separationsångest och att jag har umgåtts med alla underbara väsen som gör att jag går runt med ett stort leende på läpparna så känner jag mig rätt redo för att åka till storstan nu ;) Om jag ska säga något om den här dagen för att sammanfatta den skulle det vara g r y m
 
Det blev en längre runda på Walle idag, helt galet pigg. Han ville så gärna springa och fort skulle det gå, så då fick han jobba istället då han kändes lite "nu jävlar springer vi och inget kan stoppa mig". Både han och jag var riktigt svettiga när vi var tillbaka till stallet. Det var längesen jag jobbade så mycket på hästryggen, så det var väldigt uppfriskande, haha. Han tyckte iaf att det var galet kul att få busa lite, jag med för den delen ;) Sjukt härlig dag och imorgon åker jag till Linköping, pepp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: