S ö n d a g

Publicerad 2014-02-16 12:51:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Tjena kompisar! Ni anar inte hur ont i magen jag har, haha. Känner mig proppmätt, även fast jag ännu inte har ätit något idag. Jag vaknade halv 9 idag, men jag låg kvar i sängen till lunch då jag inte har något planerat idag och jag kände bara att jag kände mig redan uttråkad så fort jag vaknade. Haha! Hur har det blivit såhär? Förut sa jag alltid "hur kan man ens bli uttråkad? Det finns så mycket att göra hela tiden", men nu, så fort jag är hemma en dag så finns det ingenting att göra. Jag börjar bli alltmer som en tonåring, är uppe till 3 på natten, sover till lunch och är uttråkad så fort inget spännande händer. 

Nu fick jag iaf ett sms från Carro, hon undrade om vi skulle ta en fika så då blir det min söndag! En mys-fika med en kompis som jag inte har pratat med på länge. Ska slänga på mig kläder och sminka mitt flötiga ansikte nu. Hoppas ni får en grym söndag, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: