T o r s d a g

Publicerad 2014-02-20 08:35:37 i Allmänt 0 kommentarer
 
Vi kan börja med att tacka världen för mitt hår igårkväll när jag kom hem från fotograferingen. Det är inte ofta som mitt hår blir sådär alldeles perfekt. Antingen ser det ut som att jag har en hatt gjord av hö eller som att det ligger en räv på mitt huvud, vilket det gör just nu. Nu vet jag hur jag ska göra för att få det såhär, fotograferas i snöstorm ;)
 
Godmorgon förresten! Min första tanke när jag vaknade och gick till stallet för att ge hästarna frulle och ta ut dem var "nej, tänker inte gå till skolan idag", bara så slut och omotiverad. Men efter att ha setat framför teven med min egna feta frukost en liten stund började motivationen komma smygandes. Så nu är jag redo för att sätta mig i bilen för att åka till skolan. Torsdagar är mina hatdagar, schemat är inte att leka med. MEN, på torsdagar kommer det även en unts av hopp då det är så nära helgen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: