The roof of the parking lot

Publicerad 2014-02-20 13:52:26 i Fotografi - Porträtt 0 kommentarer
Foto Daniel Berglund Efterarbete Jag
 
Visst är Daniel duktig på att fotografera?! Känns kul med någon mer kunnig och intresserad som kan hjälpa mig med lite bilder till bloggen, wink wink ;)
 
Jag ska bara genomlida den här skoldagen, det är första gången jag har längtat till vår sista torsdagslektion som är engelska. En fet engelska lektion från klockan 14.30-16.10, kill me. Men idag ska vi se klart på Of Mice and Men och jag har taggat till rejält hela dagen till det, haha. 
 
Sedan åker jag hem för att städa lite, blir alltid så rörigt när jag fixar mig på morgonen, gå ut till stallet och busa lite med Åskar i snön ;) Blir även kvällsmys i stallet idag. Kommer bli riktigt skönt, en seg torsdag som denna. Ska även träna, ÄNTLIGEN. Jag har inte lyckats klämma in det på jättelänge, vem vill träna när man kommer hem, efter att ha kutat runt hela dagen, klockan 11-12 på kvällen? Så jag är sjukt taggad på att ta i lite!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: