Vad är ens söndagsångest?

Publicerad 2014-02-09 18:06:32 i Allmänt 2 kommentarer
 
Nu ska jag hoppa ner i badet! Ska bli så skönt då jag känner mig lite lökig, både efter att ha skitat ner mig i stallet och för att jag blev så fruktansvärt svettig av att spela Flappy Bird, mitt hjärta klarar inte av mer. Efter att ha haft lite spa här hemma ska jag gå ut till stallet igen för att pussa om hästarna lite. Sedan ska jag kvällsmysa med te och massa tända ljus. Jag är så taggad på en ny vecka! Känns inte alls jobbigt att det är söndag idag, söndagsångest, vad är det ens?


Postat av: Tess

Så skönt att ta sig ett bad! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

2014-02-09 @ 19:20:55 / http://tessvonolsson.blogg.se
Postat av: Jody & odjuren

Haha, vad härligt att du känner så! :D

2014-02-12 @ 18:15:32 / http://jodys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: