7 sanningar

Publicerad 2014-01-30 11:38:38 i Lär känna mig 0 kommentarer
 foto Fanny
 
♥ Jag är en väldigt ärlig person. Inte när det kommer till saker som skulle kunna såra, absolut inte så. Utan helt enkelt att jag alltid säger som det är och inte spelar några charader, vilket jag har märkt att väldigt många gör.
 
♥ Jag har inte druckit mjölk på flera år och när jag skulle dricka mjölk och äta kakor, för att man kommer ihåg att det var så fruktansvärt gott, spydde jag när jag fick mjölken i munnen då det inte smakade som jag kom ihåg det och det var så fruktansvärt äckligt.
 
♥ Jag har, i större delen av mitt liv, velat hoppa bungy jump och fallskärm. 
 
♥ Jag har aldrig fotat en bild som jag är riktigt nöjd med på grund av att, när det kommer till mig själv, har jag svårt att se det bra utan ser endast det dåliga och om jag ska göra något måste det vara perfekt
 
♥ Jag är nöjd med min kropp och har inget behov av att ändra den. 
 
♥ Jag har jättebra självförtroende, men min självkänsla skulle kunna döda mig.
 
♥ Om jag skriver till dig på sms, fb, snapchat eller vartsomhelst. Då betyder det att jag verkligen gillar dig och vill ha dig i mitt liv. Jag är en sån människa som annars aldrig skriver först. ALDRIG. Aaaaaldrig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: