A piece of cake

Publicerad 2014-01-05 11:44:00 i Allmänt 1 kommentar
 
en mobilbild på tårtan vi åt igår
 
Tjena! När klockan var kvart i 9 flög jag upp ur sängen och verkligen SPRANG ut till stallet. 
Min väckarklocka har dåligt batteri och stannar alltid under natten, när jag vaknade kollade jag på klockan och den var 7. Då låg jag kvar till 8. Men då fick jag ett sms från Ulrika som frågade om jag försovit mig, haha, då kollar jag på mobilklockan och den är KVART ÖVER 9. Skulle möta Ulrika i stallet för att rida klockan 9. Så jag får panik och drar på mig alla ridkläder och kutar ut till stallet. Kändes som att jag fortfarande sov när jag gjorde allt det där. Haha. Men allt slutade bra och nu sitter jag i mysbrallorna och har precis ätit frukost. 

Dagen kommer endast bestå av mys, utan några måsten. Jag ska mest fingra på lite planeringar och sedan ska jag även träffa en kompis en liten stund för lite mys, vi ska sitta och prata. Det känns som en bra dag!


Postat av: ida foto. ♛

åh god tårta!
Så bra att det slutade bra i stallet oxå haha, känner igen mig, har med fått kuta ur sängen och kubba upp till stallet hahah :'D

2014-01-05 @ 18:49:17 / http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: