Batterierna är uppladdade

Publicerad 2014-01-23 20:15:08 i Fotografi - Natur och växtlighet 1 kommentar
 två bilder jag tog idag
 
Min dag har varit så seg, men ändå sååå bra! Jag känner att jag har ökat på energin och känner mig påfylld med inspiration och motivation. Jag drack precis en kopp te med honung i. Det var så sjukt vidrigt, men det kändes bra att dricka det. Haha. Det var längesen jag testade dricka te med honung i, tror att jag endast druckit det en gång och det var då jag inte gillade te. Kom inte ihåg hur det smakade så jag tänkte testa nu när jag älskar te på grund av att det är så bra och gosigt för kroppen. Det kändes bra att dricka, när det väl var nere i magen och inte låg och skvalpade i munnen. Haha...Jag har även haft ett litet spa här hemma. Tog ett bad med olivolja i. Bästa som finns. Man blir helt galet len och mjuk. Det finns ingen body lotion som gör dig så mjuk och gosig i kroppen. 

Nu ska jag ladda upp för en grym fredag! Känner mig taggad på morgondagen även fast den börjar med värsta ämnet som någonsin uppfunnits. Har inte den här veckan gått sjukt fort? Som vanligt då! Snart kommer hysterin kring studenten, ser redan nu hur massa glada studenter står barbenta med vita klänningar och klackar eller vita converse och killar med kostym och de älskade studentmössorna med våra namn, klass och året då vi gick skilda vägar. Jag känner mig rätt taggad, om ni inte redan märkt det? Haha.


Postat av: MalinKalin

Ja det är himla mysigt att köra häst faktiskt :)

Vilken härlig headerbild du har :)

2014-01-23 @ 23:00:21 / http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: