C r a v i n g s

Publicerad 2014-01-21 17:07:36 i Fotografi - Hästar 2 kommentarer
 
Hänger lite i min gosiga säng atm. Precis kommit hem från skolan och har lagt mig tillrätta med en filt över min kalla kropp med en kopp te i handen. Jag är så fruktansvärt slut, har varit det hela dagen. Är det lov snart eller? Haha. Bara 5 veckor kvar, det här klarar vi!!
 
Idag blir det endast häng i sängen. Orkar knappt andas. Jag har fått cravings på pannkakor också. Det enda jag brukar få cravings på är pasta (makaroner, spagetti osv, allt) och pannkakor? Är inte det konstigt? Det är aldrig pizza, hamburgare, choklad. Även fast jag kan bli sugen på det så är det aldrig riktigt cravings. Nej, här vill vi gotta pannkakor.


Postat av: leavanny.blogg.se

Fin bild!

2014-01-21 @ 18:27:02 / http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Du måste nog ha världens mysigaste blogg! Gillar skarpt! :)

2014-01-23 @ 10:22:33 / http://byevelynkihl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: