Det känns bra

Publicerad 2014-01-27 18:01:51 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Visst har jag ändå vart rätt bra på att uppdatera idag? Idag känns bloggen sjukt positiv och man glömmer bort att det är måndag. Det har varit lätt att leverera positiva inlägg då den här måndagen känns positiv. Även fast jag snart måste sätta mig med matteboken i flera timmar, ända tills jag ska gå och lägga mig och gå upp halv 6 imorgon för att vara i skolan halv 9 för att ha 1,5 timme engelskalektion och gå lång dag i skolan. Det känns BRA.
 
Nu ska jag ta fram min mattebok och kolla igenom det jag inte kan, alltså allting, för att klara av provet vi har nästa vecka. Men det som är grymt är vår mattelärare som sa idag, även fast han vet hur svårt matte är för mig, "du kommer klara det här", sådär lugnt och övertygande. Så det känns bra. Det är allt jag har att säga idag, det känns BRA.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: