Detta är ingen hästblogg

Publicerad 2014-01-26 15:25:20 i Allmänt 1 kommentar
 
 vet inte vad jag ska ta mig till med alla dessa hästbilder som pryder bloggen, haha, kanske dags att kalla sig hästblogg
 
...och DÄR placerade röven hemma på sängen. Jag fotograferade en jättefin häst idag när de tränade för instruktör. Blev alldeles kär, så pampig och ball. Sedan gick jag direkt ut till stallet för att rida en pigg Åskar. Han är så FRÄSCH. Han var riktigt fräsch när de gick in i vilan och det känns sjukt skönt att han fortfarande är lika fräsch. Som att fortsätta där man slutade.

Nu ska jag äta och ta det lugnt en stund. Sedan ska jag ha spa här hemma och söndagsmys! Älskar söndagar, ska tagga till lite extra till måndag och ny vecka också, jag känner mig faktiskt taggad. Riktigt taggad. Tanken att det endast är 4 veckor kvar till sportlovet sporrar mig lite extra ;)


Postat av: Victoria

Jag älskar verkligen dina hästbilder. Fast jag inte är någon hästtjej ;)

2014-01-27 @ 17:14:27 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: