Fokusera på det bra

Publicerad 2014-01-27 11:38:00 i Egoboost 0 kommentarer
♥ Jag är bra med unghästar och de lite mer "galna" och svårridna. 
 
♥ Jag är orädd, iaf när det kommer till hästar. Att ha muntliga redovisningar och prov i skolan skrämmer mig däremot mer än döden, samt att inte klara det där höga betyget eller att inte leva upp till personers förhoppningar.

Och om någon hoppar fram framför mig och försöker skrämma mig är jag inte ansvarig för skadorna när jag sparkar dig i ansiktet. Utöver det är jag orädd, haha!
 
♥ Jag älskar mitt leende.
 
♥ Jag ställer alltid upp. Om du vill hitta på något och jag har andra planer har jag väldigt lätt för att möblera om och fixa så att jag kan spendera tid med dig. Jag säger nästan aldrig att jag inte kan, bara man vill riktigt mycket så kan man alltid. 
 
Nu är det er tur att säga vad ni är bra på! Det här är en måndag där vi fokuserar på allt det BRA. Livet är BRA, Du är BRA. KÖR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: