H e l t f r å n v e t t e t

Publicerad 2014-01-24 18:12:00 i Dagens pass 2 kommentarer
red på så mysiga skogsstigar
 
Nu har jag kommit in i värmen efter en tur i snön på Walle. Han var g a l e n. Att han tycker att det är roligt att busa runt och springa, det är okej för mig. Att busa runt och spralla lite är bara kul, det är kul att de är pigga, glada och älskar att springa. Men sen kommer det till en gräns då de blir helt från vettet, haha. Nejmen, Walle var lite överallt idag. Då fick både han och jag jobba HÅRT. Båda två var helt slut när vi var klara, men båda var även väldigt nöjda när vi skrittade i slutet. Kändes sjukt härligt i slutet av passet när det var en pigg häst som gick i en sån grym galopp där JAG fick bestämma tempot. Haha! Några gånger fick jag verkligen lov att säga till honom då han verkligen greppade tag i mig, där jag satt på hans rygg, och kutade iväg i 140. Då kände jag bara "trevligt att ha fått lära känna er", haha ;) Jag hade hacket också, så då ville jag inte ta tag på samma sätt som om jag hade haft ett bett. Jag valde helt klart helt fel dag för att ha det, haha...

Men jag är nöjd över att det kändes så grymt efter en liten stund, när jag väl hittade honom. Så jag är nöjd! Jag tycker att det gav mycket, för båda två.




Postat av: Simone Andersen

Fin blogg!
Just nu på min blogg har jag en frågestund! Frågar man 3 frågor så får man en länk :)
http://falttavlansbrud.blogg.se/2014/january/fragestund.html#comment

2014-01-24 @ 20:42:12 / http://simoneandersen.blogg.se/
Postat av: Cissi Larsson

Vad mysigt, jättemysig bild! :) Ha en fin helg!

2014-01-24 @ 23:15:35 / http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: