L ö r d a g

Publicerad 2014-01-25 09:38:32 i Allmänt 1 kommentar
en ponnyrumpa som jag klickade av igår
 
Nu sitter jag här och äter go-frulle medan jag snackar med er. Fick sovmorgon till 9 idag, så skönt! Känner mig utvilad och taggad på den här lördagen. Jag ska hänga i stallet hela dagen. Först tar jag Åskar, han ska få tänka lite i paddocken, lite löst arbete, och sedan åker jag till Walle för att rida honom. Det ska bli spännande att se hur han är idag, haha!

Jag kommer inte kunna uppdatera bloggen så mycket idag då jag kommer vara ute större delen av dagen och när jag är ute dör min mobil, så fort jag kliver utanför dörren. Jättedrygt! Hur överlever man det liksom? Haha.


Postat av: Annika

Mysig bild :)

2014-01-25 @ 10:54:24 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: