Min värsta mardröm blev sann

Publicerad 2014-01-23 09:51:25 i Fotografi - Hästar 0 kommentarer
 
Godmorgon, såhär halv 10 på förmiddagen. Haha. Jag vaknade klockan 8 idag, helt utvilad. Jag skulle ju egentligen upp tidigt idag, men igårkväll när jag skulle sova flög jag upp ur sängen i panik då jag helt hade glömt bort att jag hade kvällen på hästarna. Det är okej, ni får hata mig. Jag hade dock sett, rätt tidigt under gårdagen, att någon tog in dem. Men tänk om ingen hade gjort det och de stod ute och väntade på att få gå in och äta mat såhär klockan halv 10 på kvällen? Det förstörde mig verkligen mentalt så nu kan jag inte ens gå till skolan idag. Sitter och gosar med hunden istället och hatar mig själv. Vissa saker kan jag leva med. Jag kan leva med att förlora någon speciell i mitt liv, jag kan leva med att bryta båda benen och sitta i rullstol, jag kan till och med leva med döden. Men jag kan inte leva med att glömma bort att ge ett djur mat eller svika ett djur på något sätt. Haha, ni tror säkert att jag överdriver, men igår när jag kom på att jag hade glömt bort hästarna var det precis samma känsla som när jag stod och kollade på min avlidna farmor och hela jag brast i något som jag inte kunde kontrollera. 
 
Jag förstår inte hur det kunde bli så? Jag vet iaf vad den där konstiga känslan och paniken var som jag kände igår. Detta är verkligen min värsta mardröm. Haha. Vissa fruktar att få cancer. Min största rädsla är att glömma bort att ge djuren mat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: