My day

Publicerad 2014-01-02 19:13:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har inte haft tid att plocka upp datorn och slänga iväg ett inlägg, eller ens plocka upp mobilen för att öppna blogg.se appen och leverera ett inlägg. Nu sitter jag iaf under filten vid ett avsnitt vänner och känner mig rätt nöjd med dagen!
 
fick en lugn morgon, innan jag drog iväg till Walle och Alfred. Jag tog in Walle och borstade honom länge, så att han blev lite mer vit än brun och sedan gick vi ut på en promenad som skulle vara lugn och mysig. Han blev så sjukt glad och taggad så han trippade hela promenaden, gick inte att hejda honom, helt gaaalen. När jag väl fick honom att skritta hade vi det hur mysigt som helst, flera sådana promenader tack! Med en något lugnare häst, tack, haha ;)
 
sedan blev det en fika på stan med en kompis! M Y S. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: